fotografia i rozwijanie marki
fotografia: Ania Ulanicka
kolekcja 90s vibes marki Monika Kamińska
Zrobić sesję, podczas której czuję się jak dziecko - checked! Wata cukrowa jedzona na chodniku, mistrzostwa grania w gumę i poobcierane nogi od wchodzenia na drabinki (to znam tylko ze słyszenia). Spinki motylki, szalone fryzury, brokat we włosach i plastikowe pierścionki. I wreszcie pierwsza pełna odpowiedzialności opieka nad zwierzątkiem, czyli tamagotchi. Przysięgam, nazwę poznałam tylko dzięki Taco i jego hitowi sprzed kilku lat. Nie zmienia to faktu, że klimat tej sesji niezwykle mnie ekscytował, nawet jeśli w moim przypadku nie był fascynacją nowym trendem, a powrotem do czasów, które bardzo dobrze pamiętam. Nie ma nic, co lepiej zdradzi przynależność do pokolenia millenialsów.
Może nie jestem na tyle odważna, by swoją dietę opierać na zasadzie im bardziej sztuczny kolor, tym lepiej!, to chętnie przemycę odważniejsze elementy stylizacji do swojej, bądź co bądź, nudnawej garderoby poważnego człowieka. Pomyślałabym kiedyś, że wrócę do krótkich topów? No właśnie. Do odważnych świat należy. ;)
Pamiętaj, by najpierw potwierdzić swój zapis przyciskiem w wiadomości mailowej "Potwierdź zapis do newslettera".
W innym wypadku nie zostaniesz zapisana/y do newslettera.
© ANIAULANICKA